Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2020

Σήμερα αποχαιρετήσαμε τον Μπάρμπα Θανασιό τον Καπετάνη ( Γκαντίδη Αθανάσιο) !

Σίγουρα είχαμε να πούμε ακόμη πολλά. Ατελείωτες συζητήσεις μαζί του τα τελευταία καλοκαίρια  κάτω από το δέντρο, στα παγκάκια της παιδικής χαράς στην πέρα γειτονιά. Με τρομερή διαύγεια και ατελείωτες ιστορίες ο Μπάρμπα Θανασιός ( Γκαντίδης Αθανάσιος), με έκανε πολλές φόρες, να εγκαταλείψω την δουλειά μου στα μελίσσια μου, να σταματάω εκεί και να συζητάμε για 3-4 ώρες συνεχώς.Την  μια  ιστορία πιάναμε, την άλλη αφήναμε. Κινητή βιβλιοθήκη ο Μπάρμπα Θανασιός, μοιράστηκε τα προσωπικά του βιώματα για το χωριό, αλλά και εξαιρετικές περιγραφές  για το Σύδιο της Ανατολικής Θράκης, για τον παρασημοφορημένο Ταξίαρχο  των Βαλκανικών Πόλεμων (Πατέρα του), Γκαντίδη Γεώργιο κτλπ. Με χαμόγελο , και αστείρευτο χιούμορ, αλλά και με απόλυτες απόψεις για θέματα πατριωτισμού, στήριξε σημαντικά την ερευνά μου και τις απορίες μου. Θα μου λείψουν οι συζητήσεις του , όπως επίσης θα λείψει και στον γείτονά του και Κουρέα, τον Γιάννη τον Καμπάνταη , αλλά και στους γείτονες του, την παρέα του Γιώργη του Μουντσιάκη , και τον Λαζαρή του Μπαμπαλιαγκάκη. Καλό σου ταξίδι Μπάρμπα Θανασιό , και να είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάζει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου