Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Σήμερα εντελώς ξαφνικά μας αποχαιρέτησε ένας από τους Αφηγητές μου στην Έρευνα για το Βιβλίο του χωριού !!!

Ο μπάρμπα Στέφανος Τανανάκης ( Μητκάκη) σήμερα μας αποχαιρέτησε εντελώς ξαφνικά για το μεγάλο ταξίδι σε ηλικία  85 ετών. Ο Κος Στέφανος υπήρξε αειθαλής με εξαιρετική μνήμη, και χιούμορ. Τα τελευταία 4-5 χρόνια είχα την χαρά να συζητήσω πάρα πολλές φορές μαζί του , και να μου μεταφέρει σημαντικές πληροφορίες για το χωριό από την παιδική του ηλικία μέχρι πρόσφατα. Το Σαββάτο δε , που μας πέρασε ήπιαμε τον τελευταίο μας καφέ για περίπου 2 ώρες στο καφέ του Μιχάλη στο χωριό   και μου έδωσε τις τελευταίες του πληροφορίες. Αγωνιούσε πότε τελικά  θα βγει το βιβλίο μου να διαβάσει όλα αυτά που μου έχει περιγράψει. Μάλιστα πειραζόταν με τον Κο Χρήστο Σπυριδωνίδη ( Κουτέλη)  για τις ηλικίες τους , και χαριτολογώντας έλεγαν πως έχουμε ακόμη χρόνια για  να πεθάνουμε.  Ως  Νίκος  Καρακωστίδης  οφείλω ένα ΜΕΓΑΛΟ  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Κο Στέφανο , για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε, που άνοιξε την καρδιά του , στις πολλές ώρες που αφιέρωσε συζητώντας μαζί μου. Η κηδεία του θα γίνει την Παρασκευή στις 11 το πρωί . Καλό ταξίδι  Κε Στέφανε !!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου