Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Ενα μεγάλο Ευχαριστώ στους συγχωριανούς μου !!!!!!

Γιατί τον τελευταίο καιρό , όλο και περισσότεροι  ανταποκρίνονται στο κάλεσμα μου για παροχή πληροφοριών σχετικά με τις ιδιαίτερες τους πατρίδες στην Ανατολική και Βόρεια Θράκη , αλλά και για τα χρόνια παραμονής τους στο Χατζηλάρι - Προσκυνητές. Την προηγούμενη εβδομάδα μου έκαναν την τιμή να μιλήσουμε  για αρκετές ώρες ,για το Σιαίνκιο και Μικρο Μπογιαλίκι 2 κυρίες προερχόμενες από εκεί  , η Κα Βασιλική Βαβαλιαγκάκη(το γένος Δημητριάδη) 90 ετών  και η Κα Λαζάκη Δημητρούλα ( το γένος Βαβαλιαγκάκη) 83 ετων. Τις ευχαριστώ πολύ  , και ΖΗΤΩ   ΔΗΜΟΣΙΑ αν και άλλες κυρίες και κύριοι  , νέοι  και νέες,  έχουν διάθεση να προσφέρουν κάποια  πληροφορία για τις ιδιαίτερες πατρίδες τους ,το  χωριό τους , για τα έθιμα , φωτογραφίες η για κάτι σημαντικό να επικοινωνήσουν μαζί μου στο τηλέφωνο  6 9 4 4 7 2 7 2 6 1   και 6 9 4 9 1 0 4 4 6 5  Για αυτούς που  με ρωτούν συνέχεια και άλλους που  ενδεχομένως θα αναρωτηθούν που βρίσκεται το βιβλίο .  Έχω  τελειώσει τα  3 πολύ μεγάλα  κεφάλαια .Το   κεφάλαιο  ΧΑΤΖΙΛΑΡΙΟΝ  1840 -1922 ,το  κεφάλαιο  ΣΙΔΙΟΝ ή (ΣΙΑΧΙΝΚΙΟ) , το κεφάλαιο  ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ  1922 - 1941 και είμαι στο κεφάλαιο  ΜΙΚΡΟ ΜΠΟΓΙΑΛΙΚΙ. Απομένουν  12  πολύ μικρά κεφάλαια , 9 για τα υπόλοιπα 9 χωριά πλην των παραπάνω  που συγκροτούν τους Προσκυνητές  + άλλα 3 για την περίοδο  1941-2017 . Σας υπόσχομαι ευχάριστες εκπλήξεις  !!!!! Εκτιμώμενος χρόνος έκδοσης :  Φθινόπωρο  2017 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου