Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

Εξαιρετικές Ιστορικές Φωτογραφίες από τους Προσκυνητές Ν.Ροδόπης !

Μεγίστη  η προσφορά των Χατζηλαριωτών  στην προσπάθεια της συγγραφής του Βιβλίου μου. Μέσα από αυτήν ξεδιπλώνεται μια απίστευτη πηγή  φωτογραφικού πλούτου. Σήμερα έχω την τιμή να έχω στα χέρια μου πάρα πολλές αξιόλογες φωτογραφίες , που απεικονίζουν όλες τις πτυχές της Χατζηλαριώτικης  Ζωής. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους αυτούς ( Κυρίες και Κυρίους)  που μου τις  εμπιστεύθηκαν και τους οφείλω δημοσίως ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.  Εκτιμώ πως αυτόν τον ΠΛΟΥΤΟ  κάποια στιγμή πρέπει να τις αξιοποιήσουμε  κατάλληλα με την συνεργασία των θεσμικών παραγόντων του χωριού μας  και του τόπου μας ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣΟψόμεθα !!!! Μια από αυτές τις πολλές και όμορφες  ιστορικές φωτογραφίες , απεικονίζει τον διάλογο σε κάποια εθνική εορτή , μπροστά στην Πλατεία του Παλαιού Ηρώου ( εκεί που βρίσκεται σήμερα η Αγροτο-Λέσχη). Αυτοί οι διάλογοι σύμφωνα με τους  Κους  Κωστενίδη Χρήστο (Ντακότας) και Κεζάκη Στέργιο (Κυριάζος) που είναι και οι πρωταγωνιστές , γινόταν  μετά την ανάγνωση των ποιημάτων. Προσδιορίζεται χρονικά μεταξύ του 1955-58  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου